Afscheid van Istrië - Reisverslag uit Rabac, Kroatië van Jos en Astrid Velthuis - WaarBenJij.nu Afscheid van Istrië - Reisverslag uit Rabac, Kroatië van Jos en Astrid Velthuis - WaarBenJij.nu

Afscheid van Istrië

Door: josenastrid

Blijf op de hoogte en volg Jos en Astrid

15 Juni 2012 | Kroatië, Rabac

Vandaag onze laatste dag in Rabac, het weer was super met 30°C en de hele dag zon. Ook vanavond is het nog lekker aangenaam buiten, de Istrische muziek klinkt nog lekker in het atrium.
We hebben vandaag nog eens lekker gewandeld langs de kustlijn bij Rabac, genoten op een terrasje van cappucino, de zon, het water en de gezelligheid van Rabac.
We hebben genoten in Kroatië en het verblijf in Hotel Valamar Sanifior, we zijn echt verwend hier, met gezelligheid, goede bediening, lekker eten en elke avond mooie live muziek.
Naast het verblijf in het hotel hier kijken we terug op nog meer mooie hoogtepunten!Het meeste wat ons bij zal blijven zijn de Plitcivi meren! Ze zeggen wel eens een pareltje...maar wij vonden het meer dan dat...briljant! Jammer dat we na vier uurtjes lopen weer weg moesten..maar eerlijk is eerlijk, ook de reis ernaar toe en weer terug was schitterend, zowel de kustlijn als het binnenland van Kroatië is erg mooi.
Morgen gaat de reis verder naar de andere kant van de Adriatische zee, Le Marche( op zijn Nederlands de Marken) in Italië. Vanmiddag hebben we wat gelezen om al vast een beetje in de stemming te komen...het plaatsje waar we tot en met volgende week zondag verblijven is Cagli, 30 km van Pesaro vandaan. We verblijven in een authentiek appartement van een wijnboerderij, buitenaf gelegen, met een panoramauitzicht op het berglandschap. We verheugen ons op de vrijheid, de tijd aan ons zelf hebben en de kleine knusse Italiaanse stadjes!
Nu nog even genieten op onze kamer van de mooie muziek, met een lekker glas wijn...en morgen een reis van ongeveer 7 uur en 32 graden wordt het een pittig dagje!
Jos en Astrid

Wij vinden het leuk om te reizen en genieten van cultuur, natuur, gezelligheid en lekker eten! In Italië raken we niet uitgekeken!

Actief sinds 09 Juni 2011