Met de boot naar Malcesine - Reisverslag uit Limone sul Garda, Italië van Jos en Astrid Velthuis - WaarBenJij.nu Met de boot naar Malcesine - Reisverslag uit Limone sul Garda, Italië van Jos en Astrid Velthuis - WaarBenJij.nu

Met de boot naar Malcesine

Door: josenastrid

Blijf op de hoogte en volg Jos en Astrid

26 Juni 2012 | Italië, Limone sul Garda

Vanmorgen tijdens het ontbijt vertelde het echtpaar wat de kamer naast ons heeft dat wij een lekke band hadden van onze auto. Dat wisten we niet, we hadden de auto er zondag geparkeerd en nog niet weer gebruikt.
Jos is gelijk gaan kijken en samen met de man van de kamer naast ons gaan wisselen, maar het was geen reservewiel, maar een thuiskomertje.
Na het ontbijt heeft Jos het wiel weggebracht bij een garage hier 100 meter verderop, maar die mensen hadden er niet eerder tijd voor dan aan het einde van de dag, dus werd het vandaag geen Tremosine, maar zijn we eerst richting markt van Limone gelopen en toen met de boot naar Malcesine gegaan, Malcesine is een schilderachtig mooi plaatsje.
Hier hebben we lekker gewandeld en af en toe een terrasje genomen, lekker aan de haven gezeten en wat winkeltje bekeken.
Het weer is nog steeds aangenaam, temperaturen van 25 graden of meer, een jas hebben we sinds 4 juni in Innsbruck niet meer gebruikt.
Vanavond na het eten koelde het wat af, en stond er wat wind, maar we zitten nu nog steeds op ons balkon terwijl we dit schrijven.
Morgen onze laatste dag, we willen dan naar Tremosine, dat ligt op een plateau boven het Gardameer en je hebt er prachtige vergezichten en Tremosine bestaat uit 17 buurtschapjes......we laten ons morgen nog een keer verrassen en verwennen door de kok, want het eten is hier elke avond een feestmaaltijd.
Donderdagmorgen willen we op tijd wegrijden en proberen om voor 22 uur thuis te zijn! Maar eerst morgen nog even genieten van bella Italia!
Jos en Astrid

Wij vinden het leuk om te reizen en genieten van cultuur, natuur, gezelligheid en lekker eten! In Italië raken we niet uitgekeken!

Actief sinds 09 Juni 2011