Een dagje relaxen aan het Gardameer - Reisverslag uit Limone sul Garda, Italië van Jos en Astrid Velthuis - WaarBenJij.nu Een dagje relaxen aan het Gardameer - Reisverslag uit Limone sul Garda, Italië van Jos en Astrid Velthuis - WaarBenJij.nu

Een dagje relaxen aan het Gardameer

Door: josenastrid

Blijf op de hoogte en volg Jos en Astrid

25 Juni 2012 | Italië, Limone sul Garda

We hebben een kort nachtje achter de rug na de winst van Italië gisteravond op Engeland, het was reuze gezellig om samen met Italianen en Duitsers de wedstrijd te bekijken.
De Duitsers die hier zaten waren allemaal voor Italië, dat deed de kok van het hotel deugd, maar vandaag is het wel anders....mittwoch gewinnt Deutschland...is wat je hier in Limone hoort. En de Duitsers kunnen het niet laten nog de grappige plaatjes over Nederlandse voetballers aan ons te tonen....
We zullen het woensdagavond meemaken, hopelijk wint Italië.
Vanmorgen na het ontbijt hebben we de consul gesproken en hij legde ons de vraag voor; denk je dat je aangehouden wordt, en zei vervolgens dat we door schengen landen zouden rijden , wij het Italiaanse document van de politie laten zien mochten we aangehouden worden voor een controle meestal geen problemen wordt gemaakt, als we een agent treffen die vervelend is kunnen we alsnog in dat land wat aanvragen, dus we gokken het er op, Jos mag in ieder geval niet autorijden in Oostenrijk en Duitsland, en dat veranderd ook niet als hij een reisdocument ontvangt.
Rond tienen zijn we richting Limone gelopen, zijn lekker langs de oevers gelopen en door het schilderachtige stadje gelopen.
Op een klein terrasje in een klein straatje een eindje buiten het centrum hebben wij een Italiaanse lunch genuttigd.
Na nog wat rondgewandeld te hebben zijn we richting hotel gelopen en hebben de rest van de middag op ons balkon gerelaxed, we hebben een mooi uitzicht op het Gardameer.
Nu we dit schrijven zitten we nog op het terras van het hotel, in een korte broek en hempje, de temperatuur is nog aangenaam.
Morgen willen we het berggebied bij Tremosine bekijken!
Jos en Astrid

Wij vinden het leuk om te reizen en genieten van cultuur, natuur, gezelligheid en lekker eten! In Italië raken we niet uitgekeken!

Actief sinds 09 Juni 2011