Rabac verkennen - Reisverslag uit Rabac, Kroatië van Jos en Astrid Velthuis - WaarBenJij.nu Rabac verkennen - Reisverslag uit Rabac, Kroatië van Jos en Astrid Velthuis - WaarBenJij.nu

Rabac verkennen

Door: josenastrid

Blijf op de hoogte en volg Jos en Astrid

08 Juni 2012 | Kroatië, Rabac

Onze eerste dag Kroatië is helemaal naar onze zin verlopen.
We zijn de dag gestart met het ontbijt op het terras, met zicht op de Adriatische zee en op de voorgrond mooie oleanders!
Daarna zijn we het stadje ingelopen, vanaf het hotel zo`n 1 km lopen op een voetpad langs de zee. Het water is mooi helder.
Het weer is voor ons uitstekend, warm genoeg met zo`n 27-28 graden.
Het stadje was toeristisch met winkeltjes te kust en te keur, veel terrasjes en loungebarretjes, wat er keurig en zeer schoon uit ziet.
Tussen de middag hebben we in het stadje gegeten voor maar 60 kuna per per persoon , 8.50 euro per persoon!
Er staat veel vlees en vis op het menu.
Aan het einde van de middag zijn we met een boot langs de kust gevaren en we hadden geluk dat we op afstand nog dolfijnen hebben gezien, ze kwamen regelmatig boven het water uit, mooi om te zijn. Jammer genoeg was de afstand te groot om het te fotograferen. De dag hebben we afgesloten op hetzelfde plaatsje op het terras waar we de ochtend zijn begonnen....en morgen willen we Pula, met het colloseum en de omgeving van Pula bekijken.
Jos en Astrid

Wij vinden het leuk om te reizen en genieten van cultuur, natuur, gezelligheid en lekker eten! In Italië raken we niet uitgekeken!

Actief sinds 09 Juni 2011