De heenreis - Reisverslag uit Milaan, Italië van Jos en Astrid Velthuis - WaarBenJij.nu De heenreis - Reisverslag uit Milaan, Italië van Jos en Astrid Velthuis - WaarBenJij.nu

De heenreis

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Jos en Astrid

09 Juni 2013 | Italië, Milaan

Voordat de wekker afging, waren we al wakker, maar toch maar gewacht tot dat ding het deed, lekker gedoucht, de auto ingepakt, gegeten en de boel opgeruimd....we wilden om 4.45 uur weg, het werd 5.37 uur!
Het was bewolkt, maar aangenaam toen we wegreden, nog voor Oberhausen hadden we de eerste spetters al te pakken!
In de omgeving van Bonn al een stortbui, maar dat viel nog mee.
In de omgeving van Wiesbaden hebben we onze eerste stop gehad, een lekkere cappucino en voor Jos een croissant erbij. Na de stop kregen we toch een hoosbuien, dat was niet mis! We hoorden dat in de omgeving van Karlsruhe de bomen over de snelweg lagen. Toen wij in die omgeving voorbij reden, was het al voorbij.
Net voor de Zwitserse grens hebben geluncht en daar was met 26 °C en een zonnetje aangenaam. Rond 12.30 uur waren we bij Basel, hoe dieper we in Zwitserland kwamen, hoe meer bewolking er kwam, net voor de Gotthard hebben we nog een kop koffie gehad, toen we de Gotthard uitreden kwam het met bakken tegelijk uit de lucht en met 10°C was het fris. Verderop werd het droog, maar de zon was er niet meer. In de omgeving van het Comomeer begon het weer flink te hozen, ware slagregens.
Rond 17 uur waren we in Milaan en daar regent het nog gestaag door.
De ontvangst in Hotel La Residenza was perfect, de kamers zijn zoals je van een stadshotel mag verwachten goed, maar klein.
Straks lekker eten en op tijd slapen, morgen zal het weer een stuk beter zijn en gaan we Milaan bekijken, natuurlijk de Dom en de binnenstad!

• 09 Juni 2013 - 19:11

Mandy:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen , jammer van het slechte weer onderweg en daar . Hier was het vandaag wel wat frisser als gisteren maar wel lekker . Heel veel plezier nog en geniet ervan met zijn twee xxx je zusje

• 09 Juni 2013 - 23:00

Gerard:

Wij wensen jullie een prettige vakantie. Dit hebben jullie ook wel verdiend om weer bij te komen van het afgelopen jaar waar toch het nodige gebeurd is.
    Het lijkt er wel dat je vakantie in Nederland of in Italie dient te vieren want daartussen is het weer toch aanzienlijk slechter.
Jos en Astrid

Wij vinden het leuk om te reizen en genieten van cultuur, natuur, gezelligheid en lekker eten! In Italië raken we niet uitgekeken!

Actief sinds 09 Juni 2011