Het is bijna zover.......... - Reisverslag uit Losser, Nederland van Jos en Astrid Velthuis - WaarBenJij.nu Het is bijna zover.......... - Reisverslag uit Losser, Nederland van Jos en Astrid Velthuis - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover..........

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Jos en Astrid

08 Juni 2013 | Nederland, Losser

Het huis is aan de kant...de koffer staat gepakt in de gang, we drinken nog even een glaasje fris en gaan het bed in, morgenvroeg om 4 uur gaat de wekker, om 4.45 uur willen we rijden!
We hebben er erg veel zin in allebei, en hopen toch ook wel tot rust te komen na alle hectiek van het laatste jaar, waar we zeker aan moeten wennen is dat we geen ouders meer hebben waar we ons om moeten bekommeren en waar we zorg voor hebben, dat voelt voor ons nog heel onwennig en vreemd aan, geen belletje meer om te zeggen dat de reis goed is verlopen, geen kaartje meer uitzoeken , dat zullen we missen! Maar goed, we blijven positief en het zal zijn weg wel vinden!
Jos en Astrid

Wij vinden het leuk om te reizen en genieten van cultuur, natuur, gezelligheid en lekker eten! In Italië raken we niet uitgekeken!

Actief sinds 09 Juni 2011